skola!

Jag funderade på att skita i skolan imorse när jag vaknade, men jag drog ändå! Så nu sitter jag och väntar på att vi börjar, har bara 2 lektioner idag så slutar vid 11. Då ska jag hem och skriva min projektrapport, ska ägna hela dagen till det så att den blir klar och så jag bara kan kolla och ändra lite småsaker typ dagen innan den ska lämnas in!

'

Kan säga att mitt hår är KATASTROF! Det går inte att göra något alls med det för det bara faller ihop och är hur torrt som helst. Vilken tur att jag ska till min frisör på fredag, hoppas hon kan få någon ordning på det! Det är så jävla konstigt eftersom jag ändå kör med inpackning och allt. Men men, har håret dött så har det väl dött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0