sminkpalett

http://wolfhound.blogg.se/images/2010/grejs2_116551729.jpg

Fick den här av min mamma idag, tyckte jag var jättekul! Jag har verkligen börjat tycka att smink är kul, och jag älskar att testa nya grejer! Så nu har jag stått och sminkat mina ögon ett tag, men med olika fäger på båda ögonen. Blev riktigt nöjd, men jag ska nog inte gå ut med olika färg på ögonen haha!

Min mamma ska åka iväg med sin kille ikväll, så hon ville att jag skulle sminka henne till det. Dom ska tydligen upp till stockholm och ha en weekend där! Så hon kommer inte hem förens på måndag kväll. Och kommer ni ihåg vad jag skrev för någon vecka sen om hennes stockholmsresa?

Jo hon ska ju köpa de här skorna till mig om de finns kvar!! Kunde inte va gladare, bara jag vågar gå i dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0