snöoväder

När det här läggs upp sitter jag förmodligen och skakar en shaker eller slår på en bongotrumma, men andra ord jag har musikalorkester-ensemble! Från halv 2 till typ 5 ungefär, är faktiskt inte det roligaste att ha på en fredag.

Till lunch åt jag spaghetti & köttfärssås, och det va gott! När jag åkte till skolan så fick jag massa snö i håret, för att den förbannade snön är tillbaka... Inte kul, det ska ju för tusan bli vår nu. Såg på vädret att det på tisdag ska bli 11 plus grader, känns inte som det är sanning just nu men man kan ju alltid hoppas!

Precis innan jag åkte till skolan slog det slint i skallen på mig, och jag ville byta kläder. Jag stod därför lite för länge och provade massa kläder. Om jag bytte till slut? Ja det får ni veta ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0