söndagskväll

Som vanligt vid den här tiden på söndagar så är det ju Big Brother som gäller, så sitter och kollar på det. Efter det så tänkte jag gå och lägga mig och kolla på sista avsnittet av solsidan som jag håller på och laddar ner (hemligt självklart!).

Längtar lite till imorgon för då kommer min mamma hem igen, och med sig har hon ju mina skor!! JIPPI. Kommer säkert springa omkring i dom hela dagen som vanligt haha! Resten av imorgon blir väl inte så mer intressant än så, ska städa klart för orkade inte med allt idag och så ska jag plugga! Har prov i musikhistoria på tisdag och vill få minst VG, så då måste man plugga. Har också en inlämningsuppgift som ska in på onsdag, men tänkte att jag skulle göra den på tisdag efter jag slutat, jag slutar ju klockan 11 så har ju hela dagen på mig! Det blir bra tror jag :)

Nu ska jag kolla klart och sen hoppa i säng. Trevlig natt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0