förlåt älskling

Men det är något med den här mannen, Rodney Da Silva, som gör att jag vill vill vill! Han är galet snygg på nått konstigt sätt och han är så jävla dum i huvudet så det är fantastiskt. Att han åkte ut ur Big Brother huset förra veckan är fan tragiskt, för det är inte lika roligt utan honom där. Men livet går vidare, och jag ska fan åka till Stockholm och spana efter honom... HAHA eller inte ;)

http://vilmateresalarsson.myshowroom.se/files/2011/04/rodney-da-silva_142704664.jpg

Kul att jag blir hyper när han kommer på tv.... haha
Jag har ju faktiskt en kompis som känner Rodney lite på ytan, kanske att jag ska ta mig ett litet snack med honom ;)

(Förlåt älskling, du är fin du med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0