drömmar

Det finns en sak här i livet som jag aldrig har gillat, verkligen aldrig, och det är katter! Jag förstår mig inte på dem, de rivs och stoppar in klorna i en när de ska "mysa". De river ner hela lägenheter och är allmänt oberäkneliga. Nej det är verkligen inte ett djur som jag går ihop med, all respekt till de som älskar sina katter!

Nu till det konstiga. Jag drömmer väldigt ofta drömmar om just katter. En del går ut på att en katt ska döda mig, jag hade för någon vecka sen en dröm där en jag fick en katt som förvandlades till en pratande bebis som var en maffiaboss som skulle döda mig och mina hundar och i slutet av drömmen precis innan jag vaknade så slet bebisen av sig sitt ansikte för att visa att det fanns en katt där under huden.

Skitkonstigt haha! Men jag undrar varför jag drömmer om katter? Är det just för att jag inte gillar dem, men då borde jag ju drömma om oliver också eftersom jag inte tycker om det?

Någon där ute som är bra på det där med drömtydning? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket fina du!

2011-11-30 @ 00:19:28
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha jag kan inte särskilt mycket om drömtydning, men fan vad roligt beskrivet iaf! haha. Du drömmer om maffiakatter och amanda drömmer om älgar som kastar omkring folk! Vet inte riktigt vad ni stadsbor har för uppfattning om våra djur hahaha? ;)

2011-11-30 @ 01:40:38
URL: http://idarehnberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Ingen aning om varför du drömmer om katter när du inte tycker om dem. Själv har jag två stycken, och den enda gången jag drömmer om dem är när de har gjort något busigt! ^^

2011-11-30 @ 07:05:38
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHA Ida vad är det för fel på mina älgdrömmar? Helt normala ju ;)



Och Hanna HAHAHAH din dröm lät väldigt rolig men jag tror att du helt enkelt inte gillar katter och tycker att dom är obehagliga :P Jag känner en kvinna som är rädd för katter och hon har också drömt konstiga drömmar om dom. Hon är verkligen världens snällaste men kan inte tycka om katter så det är inget fel på det!!!

Mina katter är iofs utekatter så dom är inte så jobbiga. Jag skulle nog inte ha någon om jag bodde i lägenhet. Men vilken rolig dröm iaf :P Jag är rädd för älgar. Därför drömmer jag om dom :P

2011-11-30 @ 10:49:07
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0