sova

Nu ska jag snart gå och sova. Ser fram emot dagen imorgon! Jag ska nämligen träffa två av mina vänner som jag inte träffat på hur länge som helst, vänner som jag verkligen saknar! Min fina Alicia som flyttade till Stockholm efter studenten och som jag nästan inte ens sett sen den 16 juni ska jag äntligen få träffa! Sen min vän Sara som jag känt i hur många år som helst och som alltid kommer vara en av de närmaste även om vi inte träffas så mycket.

Så en dag i vänners anda, plus att jag hoppas att jag får med mig några julklappar hem från stan + födelsedagspresent till min mamma som fyller år nästa vecka!



Jag och Alicia på vårbalen på vår gamla skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0