bortskämd

Igår var jag och Benjamin på stan för att handla lite saker till honom, men han var gullig och ville skämma bort mig. Jag blev superglad!


En parfym som jag hittade för någon vecka sen och älskade, och nu tyckte han väl att jag har pratat om den för mycket så jag fick den! Parfymen är från Clean och heter Skin, luktar gudomligt!


En jättefin lång skjorta (som är betydligt finare i verkligheten än på den här bilden). Skjortan är lite transparent med tygdetaljer. Från KappAhl


En superfin väska som jag kommer att använda flitigt! Från Gina Tricot


Och det finaste till sist. Den skönaste koftan jag ägt, från Åhléns och den är perfekt oversized och i den mjukaste kvalitén. Lite väl varm just nu, men hade den igårkväll och då var den perfekt!

Tack för alla fina saker hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: becca

Skjortan var väldigt snygg!

2011-10-03 @ 20:51:29
URL: http://rebfre.se
Postat av: GhosT

Fina =D

2011-10-05 @ 09:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0