konstiga drömmar

Jag har drömt så konstiga drömmar inatt. Musikalen Kristina från Duvemåla där alla skådespelare bar hästmasker på scen. En dröm om en gammal vän som kom hem till mig och krävde tillbaka all tid vi har spenderat tillsammans i pengar.

En dröm där min mamma fick två Mac från sitt jobb, en vanlig 15" MacBook Pro och en MacBookPro i en väldigt konstig storlek. Jag kunde dock inte få någon utan hon skulle ha båda för sig själv fast hon aldrig skulle använda dem. Sen helt plötsligt kom min gamla vän från drömmen innan och sa att hon minsann hade fått en av datorerna från min mamma.

Sen vaknade jag och var vaken i en timme mitt i natten. När jag sen hade somnat igen så vet jag att jag drömde massa konstigt igen för jag vaknade flera gånger men jag kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde då.

Någon där ute som är bra på drömtydning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0