inventering!

Uppe med tuppen och om någon såg mig skulle den nog tro att jag var döende... Känns som det var år sen jag gick upp såhär tidiget, nu är det ju självklart inte det, men man vänjer sig rätt fort vid att få sova till runt 8-tiden!

Inventering står på dagens schema, och det betyder alltså att vi ska räkna varende liten pryl i hela varuhuset!! Och ni som någon gång vart på ett Media Markt vet att det är ganska mycket saker. Vi är schemlagda till klockan 20, men jag har hört att vissa år så har folk stannat till 3 på natten, känns mindre roligt!

För att orka med den här dagen, och speciellt morgonen så gjorde jag något man inte får göra. Jag tog en klunk cola, haha... Älskar smaken av cola direkt på morgonen, någon som håller med mig?!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

2011-09-13 @ 09:44:21
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0