sämre

Jag är väldigt mycket sämre idag, vilket känns INTE bra! Men jag kan inte sitta hemma och hänga läpp för det, utan ska ge mig ner på stan lite senare. Dels för att köpa nässpray & halstabletter men också för att jag har möte på mitt nya jobb idag. En liten utbildning!

Sen kan jag ju inte sitta inne hela dagen heller eftersom IDAG är dagen då vi börjar stegtävlingen på jobbet. Så måste ut och gå en massa massa steg!

Ska nog svänga in en liten sväng på The Body Shop med, de har kundklubbsdagar just nu så ifall man handlar för 400:- så får man en liten present. Och jag har några saker som jag ändå tänkt att köpa där och då kan jag ju passa på nu när man får en liten present på köpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0