maginfluensa deluxe

Igår vaknade jag vid kl 4 på morgonen av att jag hade så förbannat ont i magen, jag trodde att det var att jag var hungrig eftersom jag inte hade ätit någon vidare middag dagen innan. Så jag gick upp och tog mig ett äpple och gick tillbaka till sängs. Vid halv 5 kunde jag inte ligga ner längre utan det var bara att bosätta sig på toaletten. Jag fick inte behålla någonting, inte ens det lilla vatten som jag försökte dricka under dagen.

Därav min frånvaro härifrån igår! Idag mår jag bättre, men jag har fortfarande skitont i magen. Ska försöka äta och dricka något nu, och återhämta mig mentalt. Att kräkas är det värsta jag vet, och jag gråter som ett litet barn varje gång det händer.

Det sjuka är att eftersom jag inte fick behålla någonting alls igår, och allt vatten i min kropp bara strömmade ut så förlorade jag 6kg(!) igår. 6kg på en dag, fascinerande. Dem kommer ju komma tillbaka snabbt när jag väl kan börja dricka normalt igen, men jag blev så himla chockad när jag såg det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch vad synd jag tycker om dig! Haha jag gråter och som ett barn när jag spyr. Hatar att spy verkligen!

Hoppas det blir bra igen. Ligg ner och vila hela dagen så blir du friskt snart. Och ät typ fil och blåbärssoppa. Och rostat vitt bröd! Fast de kanske du redan gjort! :)

2012-04-04 @ 14:47:11
URL: http://www.amandies.devote.se
Postat av: Tove

Usch, hoppas du mår bättre!



(Ledsen om jag ger en kommentar du inte tycker om, men var jättegärna med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort på 100 kronor! xx)

2012-04-04 @ 17:54:00
URL: http://bytove.devote.se
Postat av: L - foto

hoppas du blir bättr snart!

2012-04-04 @ 23:48:02
URL: http://vitmossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0