löningshelg!

Idag startar löningshelgen, som kommer bli en monsterhelg på jobbet! Vi har haft sååå mycket att göra de senast 2 dagarna, vilket är superkonstigt eftersom det är dagarna precis före lön, så i helgen förväntar vi oss stordåd! Jag ska gå in och jobba 3 timmar innan, bara för att det är så mycket. Det är också min 11 dag i rad om jag inte har räknat fel, och förhoppningsvis så får jag vara ledig en dag på måndag. Om inte, så blir min nästa dag den 1 september. Haha, skrattretande!

Jag hoppas ni förstår att det är därför som bloggen lider lite just nu. När jag kommer hem är jag helt död och orkar knappt lyfta ett finger. Tråkigt, men så är det när vi bara är 2 personal på kära Espresso House.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0