Varning!

Varning för äckligt inlägg, men måste bar skriva av mig min frustration! Nu på jobbet när jag skulle stänga och gå hem så kollar jag alltid så att toaletterna ser fräscha ut inför morgondagen. Så när jag kommer in i den ena toan nu så är hela toan fullproppad med papper, och jag måste ju ta bort det. Så jag går och hämtar ett par handskar och försöker ta upp allt papper. När jag kommer ner till det sista lagret av papper så ser jag vad det är som den här idioten har velat täcka över, det ligger nämligen bajs kvar i hela toaletten och det bör nämnas att det INTE var stopp i toan. Vem fan gör sånt? Blir det av någon anledning bajs kvar när man har bandat så finns ju den här toaborsten av en anledning. Men nej, nu ska jag behöva stå och skura bajs också. Åh jag blir så förbannad!!!!!! Människor, skärp er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0