fix time

Håller på och  fixar iordning massa inför imorgon, för då ska jag nämligen provjobba på ett café här i stan som jag var på intervju hos för någon vecka sen! Det är ju massa småpill som korta naglar, inget nagellack och sånt som man måste vara noga med och känner jag mig rätt så kommer jag glömma det imorgon så därför har jag en riktig fixarkväll här!

Har även haft lite avslutande auktioner på Tradera och väntar med spänning på de som går ut imorgon! Jag har faktiskt lagt upp lite fler saker, mest kläder och lite grejer som min mamma ville bli av med. Helt seriöst så har jag blivit beroende av den där sajten, kollar den säkert var tionde minut och tror att mina grejer ska ha gått upp haha.

Nej nu ska jag fortsätta här och sen gå och lägga mig. Måste verkligen vara pigg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0