4 juli

Härmed är även den 4 juli slut, dagarna går fort och snart är det julafton. Nu kanske man inte ska hoppa så långt in i framtiden, men det känns verkligen som att tiden bara springer iväg och jag hinner inte riktigt med. Idag har jag och Benjamin legat i solen hela dagen innan det var dags för honom att ta sitt pick och pack och åka till Göteborg igen. Tur är det att det inte är så lång tid innan vi ses igen, faktiskt redan om en vecka så jag har en veckas "semester" och vi ska åka till landet och lapa sol och sommar!
 
Idag tog jag också äntligen tummen ur röven och började läsa andra boken i Hungerspelen-trilogin. Tänkte ju sträckläsa alla tre böckerna på en gång när jag köpte dem, speciellt efter jag hade läst klart hungerspelen och tyckte den var så himla bra, men självklart kom livet ivägen och tiden har sprungit iväg. Men idag började jag alltså och satt i säkert 1,5h och bara läste utan att ens märka att tiden gick. Känns som jag bara har kastat mig tillbaka i samma känsla som jag fick med första boken och nu ska det här läsas!
 
Imorgon är en annan dag, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0