lördag

Tycker det är så roligt när man på kvällen skriver när att man måste sova i skaplig tid för att orka gå upp till jobbet imorgon. Tror ni jag somnade i skaplig tid... Nej, självklart inte! Jag gick ju och la mig i bra tid så inga problem där, kunde först inte somna (problem 1) så låg och vände och vred på mig och blev mer och mer rastlös. Efter några timmar så börjar det spöregna och jag som hade öppet fönster trodde att jag var med i någon slags tornado så mycket som det lät. Så av den överraskningen blev jag klarvaken (problem 2). Låg och lyssnar på regnet tills det slutade och tänkte att äntligen får jag väl somna. Vid kl 5 så hör jag något ännu mer fantastiskt, några thailändare (kan ha varit kineser för allt jag vet) som står nedanför mig och bokstavligen skriker till varandra samtidigt som en av dem står och burnar med en moped så jag tror att mopeden gick sönder (problem 3). Det var min natt, och nu åker jag till jobbet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0