rastlöshet

Kollade tv-tablån och insåg att det inte var något på tv ikväll som jag ville se, jag som var sugen på en tv-kväll i soffan. Kort sagt så var jag tvungen att sysselsätta mig med annat då jag lider av extrem rastlöshet om jag inte har något att fokusera på. Tanken om att möblera om lite i mitt rum har funnits ett tag, och då var tillfället perfekt just nu!
 
Flyttade en av mina klädställningar till en annan vägg och tog "hyllan" som jag hade ståendes mot den väggen och la den ner istället där klädställningen hade vart. Vips så hade jag ett helt sminkbord, och jag bestämde mig för att lägga min helkroppsspegel ner på hyllan för att få en snygg och praktisk detalj. Alla grejer har nu fått sin egen plats och jag är faktiskt nöjd. Jag vet att jag har alldeles för mycket saker i mitt rum, och det plågar mig varje dag. Rensning hjälper inte, det är lika mycket saker kvar efteråt ändå. En flytt skulle hjälpa, där jag får ett rum som jag kan ägna åt alla mina kläder och prylar. En dröm helt klart!
 
Såhär blev i alla fall hyllan aka sminkbordet nu, och min fina stol passar perfekt att sitta i och fixa sig varje morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0