time for some sleep

Har precis läst klart andra boken i Hungerspelen-trilogin, och det är så spännande. Måste nog börja med den sista delen redan ikväll innan mina ögonlock säger ifrån. Imorgon öppnar jag på jobbet, så kan inte ligga vaken för länge då energi är ett av nyckelorden på Espresso House.
 
Ikväll var jag i alla fall glad över att jag har ett jobb som erbjuder ätbara ting. Köpte med mig en scones, lite sylt och en yoghurt hem som kvällens middag. Orkar man inte laga mat så orkar man inte, och jag skyller på att det vart mitt fredagsmys istället för chips eller dylikt!
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Sitter också med andra delen av hungerspelen, har kanske kommit halva. Första är bättre...hittills!

2012-07-07 @ 09:26:22
URL: http://dintotto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0