det är dags!

Idag ska jag boka en ny tatueringstid, hade en för några veckor sedan men då var jag hur sjuk som helst så fick ställa in den. Men nu är det dags! Ska förlänga mina blommor ner till armbågen samt göra en kompass på insidan av armen så allt flyter ihop. Tror det kan bli riktigt snyggt! Martin, min tatuerare, är en av Sveriges bästa och är tamejfan GRYM på det han gör! Självklart så blir det lite dyrare när man går till de som är bäst och mest seriösa, men jag betalar hellre mer pengar och vet att det kommer bli bra och att jag blir nöjd än betala lite pengar och få ett skitresultat!

Kompassen kommer bli något liknande den här, ska rita upp den tillsammans med Martin. Gillar att den inte är så avlång utan en mer rundad form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0