fullspäckat

Idag är en fullspäckad dag, och jag blir galen för att blogg.se-appen inte fungerar! Hittills har jag i alla fall hunnit med en fika med Frida och riskettan på 3 timmar, nu sitter jag på jobbet och slänger i mig en macka till lunch och sen blir det jobb till 20.30!

När jag kommer hem måste jag packa eftersom vi åker till Gävle imorgon direkt efter att jag slutar så då finns det ingen tid över! Ska bli väldigt skönt med några dagar på landet och inte behöva bry sig om något annat än att bara slappa. Midsommar kommer bli en liten släktträff med middag och dylikt, så inget ståhej för mig. Behöver lugnet som man känner där uppe i norrlandsskogen, och kanske kanske kanske att det blir ett dopp i havet (stort kanske!)

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer
Postat av: LITTLE MAMA [blivande mamma]

Vilken trevlig blogg, kram kram :D

2012-06-20 @ 21:24:38
URL: http://littlemama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0