Zlatan Ibrahimovic

Sitter och kollar lite smått på EM samtidigt som jag surfar runt på alla möjliga hemsidor. Zlatan gjorde nyss det första målet för Sverige, hoppas att det håller i sig så att de vinner matchen. Skulle ju vara kul om vi gick längre i fotbollen än vad vi gjorde i Hockey-VM för några månader sen!

Mitt jobbpass förut var lugnt, kunde till och med sluta tidigare. Imorgon blir det 8-16, massor med mackor som behöver göras så det är bara att trä på plasthandskarna och kötta! Min kropp är fortfarande trött, så ska hoppa i säng snart. Har funderat på ifall jag kanske har någon vitaminbrist eller liknande. Dum som jag är så köpte jag ju en jätteburk med vitaminer för inte så längesen, åt de i kanske 3 dagar och sen glömdes det bort. Får nog börja med dem igen imorgon, det kan ju inte skada!

NEJ! Det blev ingen långvarig ledning för Sverige... Ukraina gjorde precis mål så nu står det 1-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0