försäkringsdags

Inte tusan visste jag om att jag hade så många smycken som är försäkrade. Har fått hem ett antal brev nu om att jag måste försäkra om alla, så det gäller ett år till. Har inget minne av att det var såhär många förra året... Försäkringsbluff kanske, från bolagens sida då alltså haha!

Jag ligger i soffan och kurerar mig med c-vitamin i form av brustabletter och massa massa vatten. Har inte tid att vara sjuk nu. Ikväll är det jobb på Konserthallen, och efter det personalmöte på Espresso House och imorgon är det jobb 7.30-17. Så det finns ingen tid över för sjukdom, hör du det kroppen!

Skickar en tanke till min fina vän Ida, som har opererat blindtarmen. Pöss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0