klantigt

Japp, idag blev det officiellt: JAG ÄR KLANTIG!

Det hade hamnat lite vatten på golvet i baren på jobbet, och det blir sjukligt halt på det där crazy golvet ifall det kommer en ynka droppe, och jag såg självklart inte detta. Jag springer runt med disken som är nydiskad och ska stänga och gå hem. PANG och jag låg på golvet. Jag hade totalhalkat och gjort värsta vurpan på det hala golvet.

Rumpan fick sig en rejäl smäll, benen vek sig och gjorde jätteont men toppen av isberget blev att jag slog i min handled, som redan är helt paj pga mitt ledproblem, så in i helvete. Har så ont nu så jag tror att livet på andra sidan skulle vara bättre.

Tur (i oturen) att jag har värktabletter som innehåller en hemsk sak som gör att nästan all smärta försvinner och man blir som en trött mask. Nu säger jag godnatt och hoppas att jag inte vaknar upp med en blå hand!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej stackare!!!! Hoppas det inte blir stukat eller brutet nu då. Du får ta de lite lungt nu! ;)

2012-05-10 @ 12:36:53
URL: http://www,amandies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0