Endast tomten är vaken

Jag har legat vaken sen kl 4 och inte förens nu slog det mig att jag faktiskt kan döda lite tid genom att slänga in ett inlägg här. Försummad har du blivit kära blogg, och det därför att jag jobbat ca 180h i oktober och orken till något annat inte har existerat. November är en uns lugnare och jag saknar att blogga, so here it goes!

Det är min 6 dag med feber idag. Hostan dödar mig om nätterna och att få andas när jag ligger ner kan jag glömma. Dum som jag är har jag jobbat på ändå och får lida för det nu, idag (fredag) är första dagen jag stannar hemma då det har varit kaos på jobbet och ingen har kunnat ta mina pass. Så idag tänker jag bosätta mig i soffan och glo på en massa filmer och tycka lite synd om mig själv haha.

Hur är det med alla er trogna läsare? Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0