på kvällskvisten

Vad har du på dig? Jag har haft ett par tights med skinndetaljer och en lite längre svart siden tunika/klänning, till det korallfärgade converse och min fab skinnjacka! Just nu så sitter jag dock i mysbyxor och en urtvättad tröja. 

Hur mår du? Just nu bättre än igår, men febern håller i sig. 

Vad önskar du just nu? Att få resa iväg med människor i min närhet. En shoppingresa med Amanda till London, en romantisk vecka i någon fin stad med Benjamin och en efterlängtad solsemester med min mamma! 

vad har du ätit idag? Yoghurt med honung och müsli, lite kyckling med bea och en plommontomat och till middag en kyckling&mozzarella-macka från mitt jobb. 

vad ska du göra imorgon? Träffa upp Amanda för en lunch innan jag börjar jobba 14.30-20.30.

och på torsdag? Jobba 8-16.

vem saknar du? Faktiskt väldigt många och skulle jag räkna upp alla här så skulle det bli en alltför lång lista. Men främst så är det Benjamin och min vän Ida som jag inte träffat på hundra år!

senaste köp? En vinröd halsduk från Monki och hårfärg! 

vad skrattade du senast åt? Något som Sara berättade förut. 

vad grät du senast åt? Över att jag var så trött häromdagen. 

 

vem sov du senast med? Benjamin

vad läser du just nu? En riktig chick-lit bok som heter Stockholm Rosé 

senast sedda film? Dark shadows 

Vilken svordom använder du mest? Fan, helt klart. 

Vem var den senaste som ringde dig? Sara, precis innan vi sågs. 

Har du dejtat någon av en annan religion? Inte vad jag vet

senast 3 inkomna sms? Ett från mitt hjärta och de andra från Sarabara. 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? :) 

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Sång och jazzensemble. 

 

Vilken är din favoritfrukt? Apelsin, om någon annan kan skala den åt mig! 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, Monica Zetterlund i mitt sätt att sjunga. Också en del svarta artister men ingen till utseendet vad jag kan komma på. 

Vad är du rädd för? Insekter och att bli lämnad ensam. 

En person du tycker är snygg? Channing Tatum

Blir du lätt svartsjuk? Ibland. 

Din favoritkaraktär ur en serie? Sheldon Cooper ur The Big Bang Theory!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Benjamin, då han skickade en länk till mig. 

Vilket språk hade du velat lära dig? Grekiska

Vad för sorts killar faller du för? De som inte är rädda för att utforska världen, år påhittiga och positiva. De som inte är rädda för att erkänna att de faktiskt är lite fåfänga och de som utstrålar glädje. Tatueringar får mig på fall varje gång!

Vart vill du åka just nu? Till London. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Just nu är jag riktigt sugen på en Michael Kors-klocka, så gärna det!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0