utvilad

Det blev några hektiska dagar då jag jobbade nästan 35 timmar på två dagar. Slutade vid 11 på fredagskvällen och då åkte jag direkt hem, kollade på en film för att varva ner och sen somnade vi. Vaknade vid halv 11 på lördagsmorgonen och såg att det spöregnade så bestämde mig för att ligga kvar en liten stund till. När vi båda vaknade igen var klockan 14, så där var hela den dagen bortblåst.

Så klart så regnade det hela lördagen också, så vi gick till affären och köpte ingredienser till Tacos och lite godis. Sen vart det en hel eftermiddag/kväll framför tv och bra filmer. Idag har vi varit iväg hos min bror på "kalas" och nu är vi hemma igen. Har precis rensat ut tre papperspåsar med kläder som jag tänkte slänga, känner mig otroligt duktig då jag har väldigt svårt att slänga saker!

Nej hörre ni, nu vet ni i alla fall att jag lever och är rätt så utvilad. Blir dock en lugn kväll idag med, så är jag helt fit for fight imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0