äntligen

sitter vid min nya dator nu. och än så länge så går det helt okej! det är ju vissa saker som jag inte fattar riktigt, men det kommer väl med tiden plus att my ska hjälpa mig lite. men det är ju superkul att sitta och pilla och lära sig nya saker. mac är ju inte alls lik en vanlig pc som jag alltid haft innan. så det är som att lära sig ett helt nytt system.


imorn är det ju skola igen då. men jag börjar inte förens vid ett så det är ju skönt. ska se om jag hinner rensa lite bland alla mina saker som jag bara har dumpat på golvet... skulle vara skönt att få det undanröjt.

nej men nu ska jag fortsätta pilla på datorn och kolla på so you think you can dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0