hej!

japp, då har jag officiellt varit på mitt första lan.
och visst det spelades mycket dator, men det hände mycket annat roligt med som jag faktiskt inte trodde skulle hända. jag var ju liksom inställd på en helg med endast action spel på dator liksom.

annars då?

jo men de la fint. jag har ju så pinsamt nog slängt på med lite göteborgska... jag kan verkligen inte göra något åt saken. märker nu när jag sitter och skriver detta att jag till och med tänker på göteborgska. hur ska detta sluta? får hoppas på att inte bli allt för mobbad över det när jag kommer hem till norrköping igen.

nu ska vi i alla fall lägga oss i sängen och kolla på solsidan! helt enkelt bäst är den serien.

försöker slänga upp ett inlägg imorn med!

HÖR AV ER FÖR TUSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0