jajamensan

igår var jag ju då i kolmården med min familj.
det var kul, men det var lite kallt!

men jag förstår verkligen inte mig på detta väder!!!!!!!!
sen i typ fredags har det varit kallt och nästan regnat varenda dag!
och sen idag så pangar det på med 28 grader klockan 9 på morgonen.
kan inte vädergubben där uppe visa någon hänsyn till dom som faktiskt
ska stå och jobba mitt i solen varenda dag i flera timmar.

usch säger jag bara.

självklart älskar jag att det är sol, och definitivt hellre sol än regn.
men det behöver väl inte bli så fruktansvärt varmt?
det är outhärdligt att stå och spela i!

nu ska jag åka och jobba.

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Sverrenatalia

Very impressed!

2010-12-20 @ 22:00:51
URL: http://sverrenatalia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0