morgon!

satte klockan lite för tidigt, och självklart så hoppar jag upp med en gång i tron om att jag försovit mig. men så var ju inte fallet och nu sitter jag här och måste slå ihjäl 45 minuter innan jag ska åka och jobba!

spanien vann ju igår som jag sagt ganska länge. trodde på dom eller tyskland, men sen när tyskland åkte ur så blev det självklart att man hejade på spanien. dom ser ju så mysiga ut. speciellt han poyol(?) som har värsta krullhåret! haha.

måste också bara medge att jag tog sån där absolut torr imorse, och jag vet att man ska ta det på kvällen men nu gjorde jag inte det. och fy fan vad det svider!!!! jag dör.

sen blir ju inte allt bättre utav att jag vaknade upp och kände det som att jag hade fått en smocka rakt i höger öga. det syns inget, men det gör så fruktansvärt ont! fattar ingenting.

men nu ska jag nog sätta mig i soffan och kolla på disney channel.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0