klockan 9 på en lördag

sitter jag här och väntar på att åka till busfabriken med syskon och syskonbarn.
känner mig en aning trött efter gårdagen som slutade hos ida med ivan och erik, vilket var awesome.
lite dricka på det och kvällen var gjord i princip, och även fast vi inte drack mycket så känns det i huvudet idag. det blir ju så ibland.

nu tänkte jag måla om mina naglar innan telefonen ringer och det är dags att springa ut,
kanske ta mig lite frukost med om det finns något gott att äta på.



jag tog ju bort alla tidigare inlägg på den här för att starta på en ny kula nu idag, känns bra!

... ska tvinga någon hjälpsam själ att hjälpa mig med designen snart med. det här är ju för tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0