nästa kanske?



tyckte detta var superfint. jag ska ju till martin och fylla i min på axeln/armen den 3 maj så får väl se om vi slänger dit något liknande den här på en gång om tiden räcker till. då skulle det bli min sjunde tatuering...
kanske dags att sluta?

men det är ju så fint, och gör man små så syns dom ju inte så mycket. den enda stora jag har är ju den nyaste på armen som i och för sig är väldigt stor, men en liten g-klav bakom örat är väl ingen fara. eller kanske tar en not istället. det är ju också fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är riktigt snyggt =) <3

2010-03-28 @ 16:02:32
Postat av: Antonedel

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-16 @ 12:02:07
URL: http://antonedel.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0