typisk söndag

klockan är halv 3, egentligen halv 2 men eftersom sommartiden har börjat nu så är vi tjuvade på en timme. jag sitter fortfarande i de kläder jag sov i, tofflor och en knut i håret. har precis skrivit klart en grej till skolan, så nu är det bara att ge sig på nästa grej. känns ju mindre roligt.

men är det inte lite det som söndagar är till för? att beta av sånt man inte hunnit, orkat eller rent av bara skitit i under resten av veckan som varit? eller så ligger man död i soffan och bara ser på alla dåliga repriser på tvn.

måste väl klä på mig snart, för när mamma ringer ska jag springa ut så ska vi åka till ingelsta shopping och jag ska äntligen få köpa mig halsbandet som jag totalförälskat mig i. det finns på stan, så jag hoppas det finns där med! håll tummarna?!


Kommentarer
Postat av: iddaa

Jag håller tummarna så hårt! Hoppas du hittar det! Mja verkligen tråkigt! jag vet inte ens hur jag ska göra? man ska rita för hand va? heerreguud. plus att vi har melodifestivalrep, + psykologiprov + gympaarbete jag inte gjort, + massa övning! Jaa härreguu' . Ses imorgon honey!

2010-03-28 @ 15:33:10
URL: http://spegelikras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0