färg

Kom hem för en stund sen efter en lååång dag i skolan. Egentligen var den inte så lång, men tisdagar är de värsta dagarna på hela veckan, så lite skönt att den är avklarad för denna vecka!

Drog och fikade med min bästa Ida, och det var behövligt. Vi hade mycket att prata om, och det är alltid så lätt mellan oss. Allt bara rinner ur munnen på en, och inget känns konstigt. Till henne kan jag säga precis vad som helst, och hon läser mig som en öppen bok ta mig tusan! Puss på henne säger jag.


Bjuder på denna, känns som hundra år sen det här ju!


Nu ska jag färga mitt hår!

Kommentarer
Postat av: iswagirl

ey girl, brunafräscha e vi där och bloooond!? konstigt ere att se sig så annorlundaaa. Mysigt vare, som alltid. <3 snygga kläder du ska ha imorron förresten! :)schnyggt!



pus

2011-01-11 @ 22:41:09
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0