halsont!

JA JIPPI TJOHO

Vaknade upp klockan 7 imorse med världens halsont och helt öm i hela kroppen. Har verkligen inte tid med att vara sjuk, så då direkt bestämde jag att idag ska jag bara sitta inne och försöka göra så lite som möjligt. Om jag kommer klara det märker vi väl till kvällen, eftersom min vän Oskar undrade om jag ville hänga med på fest/utgång. Jag vet ju att jag måste tacka nej ...

Det är så underligt nu för tiden, för jag drömmer såna konstiga drömmar. Väldigt många drömmar handlar om just Oskar. Ja ja, det går väl över eller?!

Nu ska jag fortsätta kolla på Full frys som jag har legat och tittat på nu på morgonen, efter det ska jag sätta igång med att skriva mitt engelska tal som jag har på måndag! Jag vet inte ens vad jag ska prata om än ... :(



Gammal bild från London. Oh Gud vad jag saknar London!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0