head.

Det är lördag och jag sitter här hemma själver. Rätt skönt men jäkligt tråkigt. Har också åkt på världens huvudvärk, så ska kanske lägga mig och försöka sova ganska tidigt!

Åkte ju hem från min bästa idag, det var jobbigt som vanligt! Men vi ses ju snart igen!

Vad jag gjort med resten av dagen kan ju diskuteras. Jag gick hem till min far, och gick därifrån i tårar. Mer än så får ni inte veta mina fina läsare.

Imorgon ska jag ut till min syster för att min favorit SELMABUS fyller år! Hela 3 år blir hon nu, stört hur snabbt det gått. Kommer ihåg när hon var en liten pluttbebis!! <3



Ibland känns det orättvist, varför jag?

Nu: postkodmiljonären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0