IGEN

Nu är klockan 10 på en söndag och jag gör mig färdig för att åka till SKOLAN! Jajamen, igen och hela jävkla tiden är det skola just nu...

Idag ska vi i alla fall vara i någon gympasal i klockaretorpet, där vi ska tejpa upp scenmarkeringar och så så att vi lär oss det med innan nästa vecka! Det är helt sjukt, det är liksom premiär om en vecka! JAG DÖR

Inatt har jag drömt så mycket konstiga drömmar att jag hade svårt att skilja på dröm och verklighet när jag vaknade. Såg att en som jag drömt om (jag drömde att hon snodde mina nyckar) fyllde år på facebook, och jag var på väg att skriva "GRATTIS, men ge tillbaks mina nycklar nu för fan" ... Det är så läskigt när man inte kan skilja på vad som verkligen har hänt och inte!

Nej men nu ska jag fixa det sista och gå ner till spårvagnen och möta Amanda :) Idag fick bli en osminkad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0