måndag

Skola, skola och skola. Vad mer finns det för ord som kan beskriva mitt liv just nu?

Jag har i alla fall vart i skolan idag, hade massa tråkiga lektioner. Men jag levererade ett jäkla bra tal i alla fall, som jag fick vg+ på :) så det var ju trevligt, eftersom jag satt och skrev talet i natt!!

Efter skolan drog jag till kiropraktorn för ett snabb möte där, där han endast smörjde in min lilla rygg med en "helande" salva. Det enda den där salvan gör är att bränna så in i bängen, men men rätt skönt ont faktiskt!

Sen mötte jag upp en gammal vän, Oskar :) Vi satte oss och tog en låång fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var skönt att bara få hänga, med inget krav på någonting alls! Toppen avslutning på dagen :)

Nu ska jag ta mig en dusch, och sen hopp i säng! Imorgon väntas det skola igen, och jag slutar inte förens klockan 9 på kvällen! Good natt


Jag, Ida och Friden någon gång förra året. Skolan skulle inte vara någonting utan alla knäppa människor som man har där och umgås med! Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: iswaa

Ååwh älsker bilde' ;) puws

2011-01-19 @ 21:02:58
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0