Träna

FAN! Sitter och kollar runt lite på internet, och så tänkte jag att jag skulle gå in och se hur friskis nya schema för året ser ut. Har ju tränat massa där förut!

Och så fort jag ser alla passen som jag brukade gå på, så blir jag så himla träningssugen! Vill verkligen gå dit och bara svettas och ha kul, även fast det känns som att man ska dö. Och känslan över att man varit så duktig efteråt är nog en av de bästa känslorna någonsin!

Nu är det ju så att jag inte får träna för ryggen, får se om några veckor ifall jag kanske får sätta igång men det verkar inte så. Blir i alla fall inte mycket dans för mig i våran föreställning i skolan på grund av att det är så mycket böj och sånt hela tiden och det får jag inte göra och jag kan heller inte göra det så...

Men himlars vilket sug efter träning jag fick nu :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo precis! Men jag ska ta mig till sonmötet imorgon bitti sen åker jag nog hem igen. Så vi ses då :)

2011-01-13 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0