vvm

Vet ni ...

Ikväll är det säsongspremiär för det bästa programmet ever: VEM VET MEST!

Om jag ska titta? Ja men självklart.

Jag har ju själv ställt upp i det programmet, och det avsnittet kommer att visas den 24 januari klockan 19.00 på svt2! Då får ni kolla in det riktigt ordentligt hihi.

Kom hem från skolan för en stund sen, kändes tungt att det drar igång igen nu. Fick reda på massa saker som vi tydligen har nästa vecka i engelskan som jag helt hade missat(glömt). Så det kändes inte så roligt, plus att vi kommer ha rep till vårt projekt nu i stort sett varje kväll känns det som PLUS söndagar! Nej inte okej...

Nu ska jag få massa bilder från nyår, kanske slänger in några här om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0