oliver

Låt mig presentera Oliver Daugaard, typ en av de bästa killarna som finns!



Nu vet ni det!

Igår åkte jag, Mattias och Oliver hem till Anneli för att grilla och ha det trevligt. Och trevligt var det, kanske lite väl trevligt eftersom att vi alla skulla jobba idag. Men vad gör man inte för att umgås med fina vänner! Jag tror att jag har sovit typ 2 timmar, för har haft en snarkande Mattias bredvid mig och en skrikande katt och tusen andra ljud överallt. Så när jag väl hade somnat var det dags att gå upp.

Det konstiga är att idag har varit en av de bästa jobbdagarna, vi slog vår budget med 70.000:-!!! Bra dag helt enkelt! Får se till att det blir lika bra imorgon. Jag ska sova tidigt ikväll, måste ta igen lite sömn från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0