afro dog

Springer runt här hemma samtidigt som jag försöker få ner lite frukost, men jag har sjukt svårt att svälja och har jätteont i halsen... Mamma sa att min hals såg svullen ut också, så om det inte blir bättre så måste jag nog ringa min läkare och kolla, för jag har jättelätt för att få körtelinflammation just i halsen. Det ser jätteroligt ut när jag får det, för det ser ut nästan som ett halsband av kulor som har svullnat upp runtom halsen.

Ska i alla fall åka till skolan nu, börjar hela dagen med att jag ska sjunga så får väl se hur det går... Vill ju vila min röst också nu till nästa vecka när jag har första sökningen!

HÄR SKULLE JAG VISAT ER HUR JAG SER UT FÖR DAGEN, MEN ISTÄLLET KAN NI FÅ EN BILD PÅ EN HUND...

http://www.kossan.se/roliga-bilder/p/magnus_uggla_hund_1.jpg

så visar jag er hur jag ser ut när jag kommer hem sen, och förhoppningsvis är lite mindre svullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0