american idol

American Idol slutade precis, och det var en kille som sjöng som va galet bra! Nu ska jag nog gå och duscha, kolla om jag hittar något att ha på mig imorgon, se på Big Brother och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag va i skolan vid 8.20 även fast jag har sovmorgon till 13.30... Jag har blivit utsatt att vara "värd" för nior som söker till min skola, så där försvann min sovmorgon, jävla skit faktiskt!

Men får hoppas att morgondagen blir en bra dag ändå, ska på bio med mamma på kvällen och kanske ut och äta efter det så det blir ju trevligt!

Förresten så är det så himla kul att det börjar komma in lite fler kommentarer, blir alltid lika glad av det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0