ännu en kväll ...

full utav sökningspapper hit och dit! Det är så mycket papper som ska med som man inte tänker på, hur svårt ska det vara att anmäla sig till en himla skola liksom?

Har precis skrivit ett personligt brev till en av skolorna, imorn ska jag skriva två till. Kanske tar samma, får se! Känns lite tråkigt dock, men det får bli tiden som avgör. Ska ni söka till några skolor?

Skickade in pengar till en av skolorna idag med, så får väl svar från dom snart också! Gud jag börjar verkligen bli nervös för alla jäkla uppspelningar! Hoppas man kommer in i det, så att man bara känner att det är kul och kör på som fasiken. Jag vill ju verkligen göra mitt bästa ifrån mig, men har så jävla svårt för det när jag blir nervös!

Nu ska jag hoppa i säng, och ladda inför jazzensemble med bästa boysen imorgon! Erik & Albin, det är fina pojkar det och extremt duktiga musiker! Är glad över att jag känner dom!

GODNATTEN PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0