dagens val

Jag har en sak att erkänna... Jag kunde inte hålla mig till fastan, och hur länge klarade jag mig? EN himla dag... BAJS vad dålig jag är. Men alla kan väl misslyckas, och jag får väl faktiskt erkänna att jag inte betalade det själv. Så jag köpte ju inget själv om man ska va helr ärlig haha.

Kom i alla fall hem med det finaste läppstiftet någonsin i korall färg, en ring, ett armband, ett nagellack, en tröja och så den finaste blusen jag sett på länge:



Jag vet att det inte syns så mycket, men ska se till att ta ett kort i något bra ljus på den en annan dag! Jag är så himla glad över mina köp! Men nu är det köpstop på riktigt... !!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja verkligen! Är så glad att jag har dig <3

Äh, du köpte ju bra grejjer som du var nöjd med ju! Fin blus :)

2011-03-10 @ 21:05:06
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0