FÖRBANNAD

Det extremt jobbiga paret under har hyrt in någon snickare som borrar sönder hela väggarna låter det som! Jag sitter i soffan och jag känner vibrationerna från borrgrejen i mina tänder. HUR FAN GÅR DET TILL? Så tror ni jag har kunnat sova, NEJ! Tror ni att jag kan koncentrera mig på min projektrapport, NEJ! Jag kan inte ens kolla på tv för det där jävla ljudet stör mig så mycket.

Snart går jag fan ner och säger till dom att lägga av. Jag kan ju ljuga ihop någon historia om att jag är dödligt sjuk och inte klarar av höga ljud eller nått sånt... Då måste dom väl ändå sluta borra?!

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: hehe det är inte jag på min header! :)

2011-03-29 @ 14:13:11
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0