förväntansfull!

Imorgon så ryker en del av mitt hår, jag ska nämligen klippa mig och det är så efterlängtat! Kom hem för en stund sen efter att ha övningskört, och har typ backat runt hörn i en timme. Sjukt vad det är tråkigt, och framförallt krångligt att komma perfekt intill kanten...

Nu ska jag snart sova tror jag, är hemskt trött och jag är fortfarande sjuk. Men just nu så kollar jag på antikrundan, tycker det är ett mysigt program. Imorgon är det fredag och vet ni vad det innebär? Jo en början på en helg fylld av vila! Imorgon ska jag nog inte göra ett skit, på lördag ska jag skriva klart min rapport och en krönika till tidningen och på söndag så ska jag till min bror och fira hans fru som fyller år. Hoppas att jag får tid på söndag att skriva det sista på rapporten och krönikan med så jag inte behöver bli helt klar på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0