godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig och sova! Imorgon har jag bestämt mig för att testa en ny grej som aldrig har varit riktigt jag, men som sagt jag tycker ju om att testa nya saker! Hinner jag så visar jag det för er imorgon bitti innan jag åker till skolan, annars så kommer det nog upp under dagen ska ni se!

Direkt efter skolan imorgon så tar jag bussen ut till kolmården för att övningsköra med min syster och hänga lite med Selma. Blir myspys!

Imorgon har jag bestämt mig för att va snygg, så hoppas att det blir så!

GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åhh tack så jätte mkt, vad glad jag blir :)!!

2011-03-22 @ 08:20:11
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan !

Ville bara säga att jag gör GRATIS designers/headers gjorda i photoshop.

Om du ör intresserad klicka in dig till min blogg, om inte kan du bara strunta i denna kommentar!

puss! :)

2011-03-22 @ 22:50:24
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0