lördag = söndag

Ja, så kommer den här helgen vara för mig. Det kommer vara två söndagar med allt vad det innebär! Just nu ligger jag fortfarande i sängen, även fast jag vaknade för kanske 3 timmar sen, men jag har kollat på glee och läst massa bloggar och sånt. Avslappnande!

Men nu är jag fruktansvärt rastlös och vet inte vad jag ska hitta på för att det ska försvinna. Idag måste jag nämligen plugga religion tills jag stupar, jag måste få mvg på provet på onsdag!! I eftermiddag ska jag nog också ut och köra lite bil, men mycket annat står inte på schemat idag.

Jag borden og ta en promenad med, det är ju supersol! Kanske till och med drar på mig skinnjackan och en stor halsduk och bara går ut och njuter. Troligtvis kommer jag frysa då, men det är det nog värt för att få känna känslan av att våren kanske snart är här!

Nej nu ska jag plugga lite och äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0